svserzrm Merve5561 ben de 5 haftaligim tam bugün keseyi gördük, 10 gün sonra tekrar çağırdı o zamana kalp atışını duyar mıyım acaba
svserzrm Merve5561 kalp atışını duyulursa yazar misiniz biz de kendi haftamiza göre kiyaslamis olalım, tabi her bebek ve hamilelik farklıdır da :)
Merve5561 svserzrm tabi cuma günü yazarım size duyarız dedi dr um ilk bebeğimde de aynı dr gitmiştim ama o zaman 8 haftalıkken çağırmıştı kalp atışı için
Gulmom Merve5561 aynı gunde sayılırız bende 5+2 😁 benim en basta da cok adet kasılma vardı gecti simdi cok fazla uykum var asırı asır anlatamam 😬😬 bi de doktor progestan baslattı onu kullanınca rahim biraz agrıyo . Bulantı falan yok simdilik. İnsallah saglıkla kucagımıza alırız hepimiz🤲🤲🤲🌹
Merve5561 Gulmom progestan neden verdi düşük tehlikesi mi var ilk hamileliğimde kullanmıştım ben de ama erken doğum için kullanmıştım
Gulmom Merve5561 düşük tehilikem yok cok şükur de rahim ameliyatı olmustum galiba önlem icn verdi dusuk olmasın diye
Zeyneptuba Merve5561 benim hiç belirtin yok.en son cuma doktora gitmiştim 5+5 çıktı. 6+5 olması lazımken. Kesenin 9 gün içimde 6 mmden 10mmye çıktı. Büyümesi yavaş ve içinde bebek yok. Bu cuma tekrar gidicem. Başına böyle gelen var mı çok endişeliyim
Belinay035tp Zeyneptuba bende 6 hastalıkken gittim kese var bebek yoktu on gün sonraya randevu verdi bir daha gdecem inşallah bir sıkıntı çıkmaz insan endişeleniyor biraz
BENA İkinci gebeliğim hanımla 5+4 üz ayın 30 una randevu aldım bakalım hayırlısıyla duyarız inşallah kalp atışlarına o güne Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
esra572 Merve5561 6haftaligim bende keseye gidicem yarın sadece göğüs ağrısı ve sık idrara çıkma belirtilerim var
glbyzksr Merve5561 Merve5561 6+3 olduk biz de. İlk gebeliğim ölü doğum olduğu için coraspin ve progestan kullanıyorum herhangi bir düşük ihtimaline karşı. Ara ara kaşık ve bel ağrısı oluyor. Cumartesi bebeği ve kalp atışlarını duymak için gideceğiz biz de inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 💞
Belinay035tp Zeyneptuba Bugün kontrole gittim çok şükür bebeğimi gördüm kalp atışını duydum Rabbim isteyen bekleyen herkese böyle güzel anları nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻Çok şükür