Merve5561 Kızlar merhaba 5+3 günlük hamileyim cuma günü keseyi gördük şükür bu cuma da kalp atışı için çağırdı benim sorum nasıl hissediyorsunuz kendinizi benim ara ara adet ağrısı gibi ağrım oluyor ve iç bacaklarımda ağrı var sizlerde neler var
Hcrcllr Merve5561 ben de tam 5 haftalık hamileyim. Kasıklarim da ve belimde ağrı oluyor. Korkuyorum bazen ama yazilanlari okuyorum normal diyor. Doktorumda ağrı ve acı iyi bisey bebek tutunmaya calisiyor ve rahim genisliyor demisti
Sevdadenizkaya Merve5561 canım selam 6+6 günlük hamileyim geçen hafta kalp sesini duymaya gittik fakat duyamadık bir hafta sonrasına tekrar randevu verdi doktorum ama herşeye hazırlıklı olmamı söyledi sabırla bekliyorum inşallah duyarız🙏🏻 İnşallah sizlerde duyarsınız 🙏🏻❣️
Sevdadenizkaya Merve5561 birde bu hafta tansiyon düşüklüğü başladı sürekli yatıyorum hafif mide bulantım ve bel ağrım var
Ceycey11 Merve5561 bende 5 Merve5561 bende tam 5+4 göğüslerim acıması dışında hiçbir belirtim yok bide ara ara çok değil ama bende de adet olcak gibi ağrı var doktorum normal demişti inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲💜💕
Merve5561 Hcrcllr kasıklarımda ağrı oluyordu ama şuan sanki adet olacakmış gibi ağrı var karnımda ve iç bacaklarım ağrıyor hamilelikle ilgisi var mı bilmiyorum ikinci hamileliğim aslımda ama sanki ilk gibi tecrübesiz hissediyorum 😊
Merve5561 Sevdadenizkaya inşallah canım stres yapma duyarsınız Allah’ın izniyle ben ilk kızımda 8. Haftada duymuştuk çok net bir şekilde
Aybuss Sevdadenizkaya Bende 7 haftalık hamileyim Pazartesi günü doktor a gittik karından kese gözüktü sadece sonra alttan muayene etti bebek öyle göründü. Rabbime emanet et rahat ol rabbimin rahmeti ile görürsün bebeğini.
Hcrcllr Merve5561 ben de ara ara öyle ağrılar oluyor regl olucakmisim gibi ama normal demişti doktorum o yüzden içimi rahat tutuyorum 🙈
2pati1baby 5+3 olduk bizde lavaboya sürekli gitme harici her şey yolunda şükür :) Bugün keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktorumuz
Merve5561 Ceycey11 aynen benim de göğüslerim hassas normaldir heralde ilk hamileliğimi hiç hatırlamıyorum
saripapatya16 Merhaba kizlar benimde 6 haftalik tam bgun ayin 24 unde kalp atisini duymaya gidicez insallah hayirlisinla bebislerimizi kucagimiza alalim insallah benimde cok göğüs agrim vr sabah lari bulantim var sadece
Merve5561 saripapatya16 bazen bulantım oluyor benim de ama çok değil olur hepsi normal şeyler sanırım
Hcrrsz saripapatya16 saripapatya16 bnde 5+4 benimde doktorum 24 de kalp atısını duymak için çagırdı umarım duyarız 🙏
Mila_su Bnim ilk haftalarda bel agrısı oldu sora kasık agrıları oldu üç aya kadar geçmedi üç haftalıktım mide bulantım başlamıştı 5 haftalık kese gördük 6+4 günlüktü kalp atışını duydum rabbime şükürler olsun 🙏🏻🤲🏻