Hlyky canım oncelıkle basın sagolsun çok üzüldüm bende kaybettim😞 çok zor kabullenmek ama sen karnımda kımıldamam hıssedıyorum diyorsun bence yarını bekleme bir dr gözük bugun hanı belki makıneden kaynaklı en as yaşam belırtısını alamamıştır makıne umut varsa hastaneye yatırırlar o kadar zaman olsa içerde kaybedeli seni zehirlerdi büyük cünkü ben diyorum hemen başka dr git belkı zayıfladı yaşam belırtısı ve ilaç vs vs denenır