Hlyky
aynısı benimde başıma geldi 5 aylıkken bebegimi kaybettim halbuki 2 hafta öncesinde hersey normaldi 2li tarama testine gitmiştim, 2 hafta sonra cinsiyet ögrenelim derken meyersem bebegim karnımda ölmüş hiç birsey de hissetmedim ne sancı ne kanama, o gün cinsiyet ogrenmeye gitmeseydim gene anlamıycakdım, allahın takdiri çok üzüldüm agladım allah sabrını veriyor 🥺 allah sabır versin sanada 🤲🏼