22 haftalik hamileyim bugün kontrolume gittim kalp atışı alamioz dediler yarın sabah alicaklar bebeğimi normalde 5 bcuk aylık ama bugün 4 aylık gözüktü böyle birşey başına gelen varmı çok üzgünüm psikolojim alt üst oldu bende hiç bir belirti yok aynen devam gibi gebeligime ve karnimda hareket var gibi