umudumvar2 962301 https://resmim.net/ buraya gir canım yükle yazan yere testinin fotografını yükle daha sonra linki kopyala ve burada yoruma yapıştır
sheker06 Zeyna27 benimde adeta 5 gün kala kan vermiştim beta değerim 33 çıktı, 2 gün sonra tekrarladık o zaman 200′e çıkmıştı. Kan vermenizde fayda var. Normal testte hiç bi şey görünmemişti ☺️ İnşallah güzel haber alırsınız 🤲
rabisrabis Zeyna27 benimde adete bir hafta kala böyleydi. Bir hafta da gecikti 55 çıktı. Yani her an her şey olabilir yeterki Rabbim istesin 😌😚
umudumvar2 962301 belirtilerin nelerdi bizi biraz aydınlatır mısın canım ve adetine 4 gün varmış iyi görünmüş kuzum var bence🥰🥰🥰🥰
962301 umudumvar2 inşallah canım umitlenmek istemiyorum geçen kan verdim yoktu pazartesi yene veririm inşallah