elifinannesiiii Allah bağışlasın miniği, sağlıkla kucağına alırsın inş.
Bende geçen ay bir haftaya yakın adetim gecikince ya varsa , bebeğe sıkıntı olabilir diye değerlendirememiştim, ordan aklıma geldi sizi okuyunca, geçikse de korunmamaya devam edilebilir diye.