Aslihan0609 canım insallah vardır güzel haberler alırsın ben geçen ay denemiştim olmadı bir sürü erken test yaptım ve beklemek ne kadar zor seni çok iyi anlıyorum ama lütfen gecikmeyi bekle ya da adet olacağın gün test yap daha net olur çıkmazsa gecikmeden sonra bir iki gün içinde kan tahlilinde beta baktırırsın.. burada o kadar çok okudum ki geç döllenme olan, gecikmenin 10. Gününden sonra gebeliği öğrenen sabretmek zor ama başka çaremiz yok zaman gösterecek dikkat et yine kendine güzel haberler ver bize 🧿🥰