MelisDeniz anladım kuzum, yani önümüzdeki çarşamba doktora gideceksin dimi ben de bu cumartesi değil de hala olmazsam önümüzdeki cumartesi bir kontrole gitmeyi düşünüyorum, ocakta düşük yaptım ben, düşükten sonra ilk adetimi oldum şimdi ikinciyi bekliyordum gelmedi bir türlü olmadı bir baksın bir sorun mu var noluyor🤷🏻♀️ Gerçi hala adet olmazsam doktora gidene kadar nasıl sabredicem bilmiyorum gittiğim doktor da özelde betaya bakalım der kesin ama orda da bir beta baktırmak 200 tl mi ne ücreti