elifs3454 canım insallah vardır, insallah gelmiştir bebeğin güzel haberler verirsin bize umarım. Ben regl oldum bitti. Bugün doktora gidicem pcos’tan şüphe ediyorum ama bu tanıyı nasıl koydu ultrason mu baktı hormon mu istedi :/ eğer bende de varsa 25 yaşında öğrenmiş olucam umarım geç değildir çünkü önceden 35-40 günde bi regl olmak beni mutlu ediyodu ya ne biliyim bebek için sorunmuş :((