Adetim düzensiz oluyur rasgele kan verdim beta 3.4 çıktı adetten değildir çok şüpheli dedi ebe doktor ise 5in altında 2 gün sonra bida kan ver adetten yükselmiş olabilir dedi 5 gün sonra kan verdim beta181 çıktı testede çift çizgi gördüm. Sizde de vardır diye tahmin ediyorum umarım vardıe🙏🏻