MelisDeniz bende adet düzensizliği vardı doğum sonrası 21 ay olmadım sonra çok düzenli oldu hamile kalmadan önceki ay 1 hafta erken olunca şaşırdım tam planladık hemen hamile kalamam anca 3-4 aya kalırım diye düşündük baktım ağrılarım var ki normalde ağrım olmaz evde test vardı yaptım sonra yine yaptım hep tek çıktı daha önce de geç döllenme ogrenince gittim aile hekimine 1 hafta geçtikten sonra idrar yine negatif kan verdim o da negatif çıktı eve geldim adet sokturmesi için maydanoz falan içtim zipladim baktım leke geldi adet olucam şükür dedim ama sonra yine yok yani kanda bile çıkmadı 15-20 gün sonra evde test yapınca çıktı 6 haftalık olması gerekirken 4 haftalikti