MelisDeniz dediğim gibi benm 10. Gün kn verdiğimde ki değerlerle bakıldığında bile yeterli düzeyde olmadığından kese vs gözükmedi. Ben yumurtlama vs takip etmedim onun için net bişey diyemem. 4 temmuzda adet tarihi ağustosun 13ünde ilk kan tahlili vermişim o zaman beta 615miş bi kaç gün sonra dr gittiğimde kese gözükmedi.