Yaso26 ben de şuan gecikme yaşıyorum gecikmenin 6. Günü kan verdim 3.1 çıktı 8.günü verdim 2.4 çıktı ama hala adet olmadım çok yoğun akıntı var sadece afedersiniz böyle uzayıp sünen yumurta akı kıvamında, maydonoz suyu içeyim diyorum eşim biraz daha bekle dedi strese girdim bilmiyorum beta ya göre gebelik yok ama neden adet olmadım bu beni strese soktu en son ayın 9 unda korunmasız ilişkimiz oldu bilmiyorum çok sıkıntıdayım