Babyiveannesi ah canım o kadar aynı hisleri paylaşıyoruz ki.. Allah bağışlasın masallah 🧿 ben de test yaptım kaç kez silik çizgi gördüm hekim gebelik yok diyince yıkıldım geçen ay da yok demişti ama 0.1 çıkmıştı bende hissetmiştim olmadığını ama bu ay umutlandım yok diyor ama 4.78 neredeyse 5 insallah vardır