svdmm16 ben normal dogumum ve herseye alerjim var kizim sezeryan taş gibi maasallah.o sizin dediğiniz pek geçerli değil maalesef hamilelikte kendine dikkat etmeyenler ne bulursa yiyenler zararlı zararsız,kendini kimyasal deterjan yumuşatıcı içinde bulanlar istediği kadar normal doğum yapsın o çocuk zaten alerji ya da astim hastasi olacak.