Dilaraabay54 ikisininde belli ölçüde dezavantajları, avantajları var. Ben sezaryen ile doğurdum benim icin zor olmadı ameliyatta da, sonrasında da rahatttım. Ama kendini korkutma, eğer inanırsan normalde yaparsın rabbim yardım ediyor. Ben ameliyat öncesi ve sonrası tık demedim şükür gerci ben bile hala şaşırıyorum :). Şimdi sen sezaryen olmussun bana ne diyorsun diyebilirsin okurken ama benim anksiyetem var korktuğum daraldığım zaman nefes açlığı yaşıyorum normal doğumda da nefes kontrolü cok önemli panikten sancım bile kesilebilirdi :) doktorum senin icin yıpratıcı olabilir süreç dedi böyle olmasına karar verdik. Böyle bir sorunum olmasa korkarak ameliyat olmayı sececeğime, korkarak normal doğmasını beklerdim. Herkesin doğumuda farklı zaten, kapa kulaklarını dinleme sağlıkla doğur inşallah 🌸