Dilaraabay54 Eskidenmiş o sezeryanın zorlukları artık 21. yydayız asıl ilkel ve güç olan normal doğum bence, ben sezeryan oldum benden hızlı iyileşen bir tane bile normal doğuran görmedim hepsi ah dikişim vah dikişim diyordu, şarıl şarılda sütüm geldi hoplayarak çıkıyodum hastaneden, ayrıca çok şükür hiç hasta olmadı kızım elhamdülillah Allah’a, bilinçsizce yedirip içirip hasta ediyorlar çocukları sonra suçu doğum şekline atıyorlar 🤷🏻♀️🤣 Maddi durumu olan sezeryan yapsın diye önüme gelene söylüyorum vallahi kendimizi zor duruma sokmaya hiç gerek yok psikolojini yıpratma arkadaşım 😘