Suu yaşadığınız şeyler hiç kolay şeyler değil. İnşallah karşınıza insaflı, iyi, ve tecrübeli bi doktor çıkar da, bu yaşadıklarınız tekrar etmez. Benim kızdığım şeye sizde kızmışsız. Sezaryenle doğum yaptık diye anne olmadığımızı iddia edenler içindi tepkim. Ama ne olursa olsun doktor iyi denk gelmedi mi resmen kabusa dönüyor. Bana denk gelen doktor da öyleydi ilk. Yatırdı suni sancı verdi gitti. Ses yok seda yok. Halbuki normal doğum şansım yokmuş. Çatım darmis ve bebeğimin kilosu biraz yüksekti. O kadına kalmış olsaydım şuan ya ben yoktum ya bebeğim, yada ikimizde vardık ama bebeğim sakatti. Öyle bi durum. Ama mesaisi bitip gidince başka Dr geldi o kurtardı bizi. Boşuna demiyorlar Allah iyileriyle karşılaştırsın diye. İnşallah size de en iyileri denk gelir