Mlk8
TunarinAnnesi umutlanman için söylemiyorum ama bi tanıdığım hamile olduğunu 4. ayında öğrendi hep adet olmuş olabiliyo böyle şeyler sen bence adetin btiince tekrar yap test ama ilaçtan dolayı hep böyle çıkıyosa ona bişey diyemem 🙏🏻 poatu sonuna kadar okudum bende müjdeli mesajı gçrmek için ama allahım geciktiriyosa güzelleştiriyodur hakkında hayırlısı olsun.. 4 ay önce dış gebelik yaşadım bende bu ay tekrar denedik inşallah nasip olur 🙏🏻