TunarinAnnesi Sermec27 Bu ay klomen kullandım kuzum bişiy hiss etmedim İnan ilişki 3 kere oldu ya olmadi Nasıl unutmuştum bu ay bebek işini hani derler ya Unutunca oluyormuş Bakalim İnşAllah öyledir
Sermec27 TunarinAnnesi inşallah güzel haberlerle dönersin canım rabbim bizi de sevindirsin inşallah 🤲 🥰
ikigozumuncicegii TunarinAnnesi var bence canım hayalet çizgi gibi . İnşallah bizede nasip olur senin gibi . Bende bekliyorum bakalım son 8 gün . Bende soğan kürü içtim 15 gün .
Bfduam TunarinAnnesi var gibi, kanda netleşince kesinleşir inş. sizi hatırlıyorum aynı topik te bulunmuştuk sanki:) Belirtilerin neydi? O 3 kere yumurtlama zamanında mıydı?
TunarinAnnesi Neslihanbew Mlk8 sacmalamakizim esra572 Sarekrlngc momsboys Elifkylc Happybsrn 1prens1prensesannesi_ momsboys Elifkylc 1prens1prensesannesi_ ikigozumuncicegii Minnosunannesiii bus91 ikigozumuncicegii Sermec27 kızlar kurudu böyle oldu
Minnosunannesiii TunarinAnnesi şimdi git kan ver yakın Bi hastane varsa özel filan 30-40 gibi bir cüzi miktara gebelik testi yapıyorlar bir saatte çıkıyor hemen benim böyle silik çıkınca acaba varmı yokmu diye merak ettim 3 senedir olmuyordu ve gittim hemen test sonucuna baktım 15 çıktı ve doktor çok yeni dedi sakın kendini yorma ağır kaldırma kolunu yukarı kaldırma
TunarinAnnesi Minnosunannesiii Tam qaza geldim inan Aslina binamin altinda sağlik ocaği ama O negatif korkusu Allah göstermesin Bi ayın 20 si olsun o zaman veririm kuzum kanda negatif görünce kendimi Yer yarılsın yerin içine gireyim diyorum 😔💔7 yıl oldu
TunarinAnnesi ikigozumuncicegii İnşAllah vardir Kuzum olursa Hep Arzum var Hacet namazi kılıcam Bebek isteyenler Postu adına 🤗
Minnosunannesiii TunarinAnnesi tamm haber vermeyi unutma sakın merak ederim valla şimdi ayy hadi inşaallahhhhh Bi minik dahaaa gelir bu hayata sen dediğim gibi sakın kendini yorma canımcım
bus91 TunarinAnnesi canım umutlandırmak istemem hafif var gibi inşallah gönlüne göre olsun bugun git kan ver 2 gun sınra bırdaha verirsin artıyorsa var demektir
TunarinAnnesi bus91 kuzum 18 veririm en erken negatif görmeye artik kalbim dayanmıyor bi kaybım var 12 haftalik
TunarinAnnesi birprensesvebirprensannesi Sermec27 bus91 Elifkylc yuksell07 Kızlar tüm marka testler silik adetim de floya göre 22 Mart sizce bu testlere göre hcg kanda kaç çıkar https://imgyukle.com/i/NqulVx https://imgyukle.com/i/Nqu3tv https://imgyukle.com/i/NqutO6
ikigozumuncicegii TunarinAnnesi bende dedim hamile kalırsam birine yardım edicem aç birini doyuracak yada .☺️
TunarinAnnesi Minnosunannesiii Baş üstüne Allah razı olsun İlginiz Dikkatiniz için Güzel kalbinize sağlik 🌹❤️
TunarinAnnesi ikigozumuncicegii İnşAllah kuzum Rabbim bizi sevindirsin Bizde İhtiyaci olan insanlari 🤗
1prens1prensesannesi_ TunarinAnnesi inşallah.. Rabbim gönlüne göre versin.. Hayırlı zamanda hayırlı evlatlar olsun 🤲❣️benim de 4 seneden sonra oldu. O çift çizginin değerimi çok iyi bilirim.. Şimdi 10 aylık oğlum 2.ye hamileyim. Rabbim hayırlı zaman da veriyor gerçekten. Herşeyin bir vakti zamanı var dedirtiyor
TunarinAnnesi 1prens1prensesannesi_ 41 kere Maşallah bizim. Gibi özlemini çekenler bilir Kiymetini Güzel günlerini görün evlatlarinizin Bana da dua edim Lütfen Güzel Anne 💜
Elifkylc TunarinAnnesi var silik çizgi de bilemedim kuzum da ümitlendirmek istemiyorum kan ver en iyisi
momsboys TunarinAnnesi şuan için yok gözüküyor ama daha erken ben adetime 2 gün kala bile negatif gördüm kan verdim pozitifti