TunarinAnnesi Mlk8 Burda bi Arkadaş bana Adet bitimi ilişkide ol sonra sağa dön çenin pozisyonu ile ayağini göğsüne çek yat sabah yıkan dedi Belkide o zaman hamile kaldım ki erken gösterdi
Mlk8 TunarinAnnesi yani olabilir tabi de bu marka testte cok sikayet yazan gördüm.ayni sorunu bende yaşadım.cunku normal şartlarda 15 bin betada cok koyu bir çizgi cikmasi gerekir ki bende belli belirsiz çıktı ve adetim 2 hafta geçirmişti ona ragmen
momof3 TunarinAnnesi Size tavsiyem bu teste güvenmeyin gerçekten çok yanıltan bir marka.Predictor ile en doğru sonucu alırsınız bence onunla deneyin 😌
vuslatim34 TunarinAnnesi canım inşallah hamilesindir ama sürekli testlerin silik çıkıyor kendini bu konuda çok yıpratıyorsun. Hepimiz bir bekleyişteyiz. Adet günü bekle inşallah vardır.
TunarinAnnesi Mlk8 Bu marka testde 4 haftalik gebeliğimi kontrol etdim baya bebek var kese var ama bu test biri koyu biri normal gösterdi bende
TunarinAnnesi Neslihanbew Mlk8 sacmalamakizim esra572 Sarekrlngc momsboys Elifkylc Happybsrn 1prens1prensesannesi_ momsboys Elifkylc 1prens1prensesannesi_ ikigozumuncicegii Minnosunannesiii bus91 ikigozumuncicegii Sermec27 kızlar kurudu böyle oldu
Neslihanbew TunarinAnnesi umutlandırmak istemem ama var gibi benim de böle çıkmıştı erken gebelik testinde 3 gün sonra çok netleşmişti inşallah doğru görmüşümdür 😊
TunarinAnnesi Neslihanbew Kuzum Zaten test el umutlanmaz oldum kalp atişini gördüğümde Artik.iyice bi Oh çekerim gerisine umut edemez oldum İnşAllah adet günü. Bi daha yapcam çıkarsa kan vericem 🤗
Minnosunannesiii TunarinAnnesi canım walla benimkinin aynısı seni umutlandırmak istemem ama var yani bence hemen git hastaneye eminim değerin artmış olacak hiç strese girme hayırlı uğurlu olsun 😘
bus91 TunarinAnnesi bu kadar uzun sürede bozuluyor onlar idarardan sonra 15 20 dk sonrasında bakma canım
TunarinAnnesi Minnosunannesiii Heyecanlandım şimdi ☺️Yarın bi daha yapayım vallahi koyulaşma olursa yarın kan vericem aç karna
TunarinAnnesi Neslihanbew derindemir Oznurcakir momsboys emiras59 Oliveoil Royem49 Bfduam Alyaesmaa Krizantem_ mommy2 yuksell07 Happybsrn Mlk8 Happybsrn Minnosunannesiii bus91 Sermec27 ikigozumuncicegii @Mom103 1prens1prensesannesi_ Kızlar bu ucuz en geç hcg gösteren testde bile silik çıkdı dayanamıycam 19 kan vericem Artiq Çok umutlandım Resmen https://imgyukle.com/i/NmXjJ8 https://imgyukle.com/i/NmXXcj
TunarinAnnesi birprensesvebirprensannesi Sermec27 bus91 Elifkylc yuksell07 Kızlar tüm marka testler silik adetim de floya göre 22 Mart sizce bu testlere göre hcg kanda kaç çıkar https://imgyukle.com/i/NqulVx https://imgyukle.com/i/Nqu3tv https://imgyukle.com/i/NqutO6
1prens1prensesannesi_ TunarinAnnesi uzun süre sonra bozuluyor böyle okuyor zaten canım. Bence sen bir tekan ver. Bu testte çıktıysa kanda da çıkar zaten. Ben ovulasyon testi ile öğrenmiştim
TunarinAnnesi 1prens1prensesannesi_ Aaa maşallah kuzum inanırmısın teste güvenim kalmadi yarın bi daha yapım test bi tık koyu olursa aşaği inip kan veririm
Minnosunannesiii TunarinAnnesi ben ilk yaptığımda anneme attım resim annem diyo ki yok çizgi filan ama ben görüyorum kamerada görünmüyor ertesi gün aç karınla ve ilk idrarla tekrar yaptım bu sefer kamerada görünecek kadar çıktı sabah birdaha yap o zaman
yuksell07 TunarinAnnesi cnm testinde gbeelik var ama kanı adet günü yada adetin 1,gün geçince versen daha doğru olur zaten kalmış 4gun
Sermec27 TunarinAnnesi canım bir şey diyemem daha önce de böyle cıkmıştı olmamıştı inşallah bu sefer olmuştur kan ver bnce 2 günde bir de tekrarla inşallah vardır 🤲