Mucize23 _Ftma_ merhaaaaa… 😊 Geçen hafta kanala girmişti bu hafta dünden belli yürümem zorlasti iyice bence git gide aşağıya iniyor. Ve idrarda koyuluk war bugün kontrolum warr ve bakalim ne olacak
_Ftma_ Mucize23 hadi hayirlisi bakalim ne olcak doktordan sonra yazarmisin canim ne dedi merak ettim🙈
Mucize23 _Ftma_ canim gittim nstde sancilarim çıktı cati muayenesi yapti cati uygun denildi açılma yok. Cuma günü bir daha gel dedi kanama su gelmesi durumunda bebegin hareketlerini hissetmezsen direk hastaneye gel dedi
Melissaunall _Ftma_ bana da 37. Haftamda kanala tam yerleşmiş her an gelebilir hazırlıklı ol dedi. Ben şu anda 39. Haftadayım 😂😂
Biyolog-anne _Ftma_ ayyy inşallah teşekkür ederim sağlıkla gelsin yavrucuklarımız. ciddi anlamda pozitif şeyler duymaya ihtiyacım vardı bu aralar yoruldum sabrım kalmadı galiba 😞😞😞
_Ftma_ Biyolog-anne aynen hepmiz öyleyiz ama kavusacagimiz günleri düsün miniklerle her an hersey olabilir 😍
Biyolog-anne _Ftma_ ayy zaten o hayeller olmasa çekilecek dert değil şu gebelik. Minicik elleri burnu falan aklıma geldikçe mutlu olabiliyorum sadece ❤️❤️
Mucize23 _Ftma_ cati uygun acilma yok ebeye sordum dedi sancilar siklastikca acilman olur dedi bilmiom daha suan normal
Mucize23 Zeynepelf 39 haftalik hamileyim. Walla kuzum hisseddiklerim kasık agrisi bel ağrısı bıçak saplanmasi gibi kramp bu şekildi nstde sancim 85 90 larda cikti