_Ftma_ Bugün Kontrolle gittim bebek dogum kanalina girmis 3 gündür zaten yogun akintim var idrarda kan cikti biraz doktor dogum baslangici dedi sizde durumlar nasil 🥰
Zeynepelf _Ftma_ ben 36+6 oldum canım nst de sancı cıktı bide parmak ucu açıklık var dendi bakalım bekliyorum 😊
Biyolog-anne _Ftma_ 38+5 deyiz ama hala ne gelen var ne giden. Tükenen gücüm var birtek😞😞 hayırlısıyla sağlıcakla gelsinler inşallah 🤲🏻🤲🏻
sntn _Ftma_ bende 39+1 oldum. Bugün nst de sancı çıktı ama ben pek hissetmiyordum. Doktor açıklığa baktı 2 parmak dedi. İstersen yatış verelim istersen evde Çek sancını dedi. Şuan sancılarımın dakikalarını sayıyorum. Uyuyamıyorum da ya bir şey olursa uyanmazsam diye
Nadiye123 _Ftma_ bende 36+4 haftalığım doktor doğum kanalına girmiş dedi 1 nisana gün verdi sezeryan için. Doğum kanalına girince ne kadar bekleniyor ki
Zeynepelf _Ftma_ 3 gundur adet sancısı vardı bugün adet sancısı yok ama kasıklarımda ağrı var ayağa kalktıgımda vajinama batıyor resmen bi şey
Biyolog-anne _Ftma_ ayyy inşallah teşekkür ederim sağlıkla gelsin yavrucuklarımız. ciddi anlamda pozitif şeyler duymaya ihtiyacım vardı bu aralar yoruldum sabrım kalmadı galiba 😞😞😞
Sedaa19 Zeynepelf sorma canım. Benimde aynı pes pes olmadı ama. Cumartesi gecesi 1 saat boyunca çektim smdi hafiften var ağrım yarın randevum var bakalim
Melissaunall 39+1 deyim. Artık hamilelikten sıkıldım açıkçası. Yoğun bir kaburga ağrım var 1 aydır. Galiba oğlum doğarım korkusuyla kaburgalarıma tutunmuş gelmiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bunun başka açıklaması olamaz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Melissaunall _Ftma_ 40 haftadan önce doğacağı konusunda artık umudumu kestim böyle giderse askerlik yaşına kadar taşıyacağım gibi görünüyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
_Ftma_ sntn ayy Allah yardimcin olsun canim güzel düsün güzel seyler olsun insallah zor bi dogumun ommaz♥️
Melissaunall _Ftma_ bana da 37. Haftamda kanala tam yerleşmiş her an gelebilir hazırlıklı ol dedi. Ben şu anda 39. Haftadayım 😂😂