Buketkucuk _Ftma_ yaa çok heyecanlı😌 bir an önce o günlerim gelsin istiyorum. Bende 32+1 haftalığım henüz önümde 6-7 hafta var Allah’ım nasip ederse🙏🏼 Doğumunuz kolayca, musmutlu geçsin inşallah. Sağlıkla gelsin bebişiniz💜
_Ftma_ Buketkucuk cok tesekkür ederim canim benim Allah hepimize kolay dogumlar nasip etsin saglicakla gelsin minik mucizeler 💕
Sedaa19 Zeynepelf sorma canım. Benimde aynı pes pes olmadı ama. Cumartesi gecesi 1 saat boyunca çektim smdi hafiften var ağrım yarın randevum var bakalim
Mucize23 Zeynepelf 39 haftalik hamileyim. Walla kuzum hisseddiklerim kasık agrisi bel ağrısı bıçak saplanmasi gibi kramp bu şekildi nstde sancim 85 90 larda cikti
Mucize23 _Ftma_ cati uygun acilma yok ebeye sordum dedi sancilar siklastikca acilman olur dedi bilmiom daha suan normal
Sedaa19 Zeynepelf bugün. Gittim canım nst yapıldı benim anladığım kadarıyla az sancı görünüyor çocuğun başı aşağıda gayet iyi dedi 37. Haftada 3200 Gr kilo su haftaya tekrar gidicem
Zeynepelf Mucize23 benimde perşembeden beri vardı dün azaldı bugun yine başladı nst de sancı da cıktı ama hafif, 40 a kadar böyle geçmez umarım 😔
Zeynepelf Sedaa19 suan bir şey cıkmadı sancılar duzenli olunca gel dedi doğum pozisyonu almış o kasılma yapar dedi