hzltly Yasemin0728 1 ay önceki kontrolümde %99 erkek dedi doktor, perşembe günü yine kontrolüm var, sizin yorumu okuyunca bi acaba dedim ama değişmez sanırım😊
Nil09 17+6 olduk bizde.15.haftada erkek olduğunu öğrendik.4 gündür birşeyler hissediyorum ama çok küçük kıpırdanmalar şeklinde 😍
Derya1503 Havva şöyle bakınca daha çok varmış gibi geliyor ama zaman biz farketmeden geçip gidiyor ☺️ İnşallah güzel geçer uğurlu gelir ☺️🥰
Ozgeemrahh Simgekocan merhabalar nasip olursa bende ağustos doğum yapacağım ama tabi üçüncü sezeryan olacak normal 16 ağustos gösteriyor bakalım ne zamana gelir doktorumuz ağustosun ilk haftası alırız demişti
Nursel725 ynrbrk gözünü kapat ve elini üstüne koy canım işte tam onungbi bi his 😊öyle ilk hareketleri
Sevcan34 Simgekocan kaç haftalık bende bazen çok sert hissediyorum ikinci gebelik sekiz sene geçti şaşırıyorum yaa erken gibi geliyo 🙈🙈🙈 oğlumda 5 ayda hissetmiştim 🤣
Simgekocan Sevcan34 ilk hamileleğim olmasına rağmen 15. Hafta da minik minik hissettim şimdi adeta boks yapıyor 19+5 😂
rabia_12 Sevcan34 Harika tam kesinleşmedi yani erkek gibi ama bakalım bir dahaki kontrolde kesinleştiririz dedi sizin belli oldu mu.