Ugur_bocegi001 Simgekocan 10 Ağustos olarak görünüyor USG de ama bana biraz sabırsız geliyor bebeğim hiç durmuyor temmuzda gelecek gibi hissediyorum 🤭
Ozlem5454 25agustos nasipse bizim rabbim herkesin evladını sağlıkla sihatle kucaklarina almayı nasip eylesin🤲🤲