Feridee1 rabia_12 ya çok güzel bir tesadüf oldu 😌 12 haftalıkken gittik doktor daha küçük dedi bu hafta tekrar gideceğiz hatta yarın gitmek istiyoruz eşimle çok merak ediyoruz
rabia_12 Feridee1 hadi bakalım hayırlısı olsun bende 14 haftada gittim erkek dedi ama kesin değil alışveriş yapma dedi bende tam tersi kız hissediyorum bakalım 🥰😂
Feridee1 rabia_12 rabbim sağlıkla kucağımiza alabilmeyi nasip etsin herşeyden önemlisi 🤲🏻 bende kız hissediyorum bakalım
hzltly Yasemin0728 1 ay önceki kontrolümde %99 erkek dedi doktor, perşembe günü yine kontrolüm var, sizin yorumu okuyunca bi acaba dedim ama değişmez sanırım😊
DuruMom 16+2 den selamlar 🙋🏼♀️ Ben henüz hiç birşey hissedemiyorum, erkenden bebeğinin hareketlerini hisseden anneleri kıskanıyorum ☺️🌸