Sfnur evet bende hamileliğimde çok kilo alan insanlardan değilim ama sizin kilo almanız çok normal değil mi ki bence bir insanın kilo aldığına mutlu olacağı bir dönem olmalı ki doğum sonrası çok kolay gidiyor ben oğlumda 9 kilo aldım Doğumdan 10 gün sonra 14 kilom gitmişti 20 haftaya kadar normal hamile bayanlar 2 3 kilo alması çok normal ki siz çok çok az aldığınız halde bunu bu kadar dert etmeniz bence iyi değil 9. Aya doğru sizi çok yıpratır