Sfnur ya illa kilo alinacak, bebek buyuyecek diye düşünmeyin, oyle sey olur mu. Sizin kilo almaniz bebegin saglikli gelisimi, kilo alimi demek değıl. Oyle olsaydı ne kolay olurdu, anne kilo alsin hop bebek saglikli doğsun. 4 5 kiloyla doguma gidenler var gayet normal, anne aslinda gebelikte kilo veriyor ve bebek, plasenta, amniyon sivisi vs de 6 7 kilo oluyor, bu sefer anne az almis oluyor. Gayet de olabilir, kendinizi kiloya şartlamayın, bence gebelikte de kilo iyi bir şey değil, önemli olan az az dengeli protein ağırlıklı beslenmek. Siz ekmek kraker poğaça çikolata vs yeseniz ne yemeseniz ne yani.