PIRIL Ben de sanki her ay 1 kilo almışım gibi 😅 29. Haftadayım 8 kilo almışım. İkinci gebeliğim. İlk gebeliğimi toplam 7,5 kilo ile tamamlamıştım
Sfnur nrg4958 aşırı kilo takıntım var çok yiyorum kendimi sucluyorum 🤦🏻♀️ ve bu durum bu takıntım beni rahatsız ediyor
nrg4958 Sfnur en az 10-15 kg almak çok normal bence iştahınız da açılmış olabilir bu da çok normal hamileliği zehir etmeyin kendinize tadını çıkarın nasıl olsa verilir kilolar zararlı şeyler yemeyin yeter 😊
Sfnur Sngl_slm33 çok takıntım var çünkü normal olmucak derce bu beni rahtsiz ediyor takmak istemiyorum ben gebeyim illaki alcam ama tartda fazla görünce kötü oluyorumm
lentil Sfnur benim gbi böyle takıntılı insanları görmek mutlu etti 😂 tek ben mi böyleyim diyordum. Daha çok yeni benm tabi ama aklımın bir köşesi kiloda
Cerennn35 Sfnur çok hareket bence başarım 🤭 Bide tabi bünye meselesi kesinlikle kilolu hamile kaldım ve aşırı derece de istahliyim herseyden yiyorum ekstra olarak sabah 5 te kalkıp öğlen 3 e kadar çalışıyorum dükkanımız var unlu mamuller hep hareket halindeydim gün içerisinde onun etkisinin çok olduğunu düşünüyorum
Edaogulluk 11 haftada 3e yakın aldım kilomda fazla 20. Haftalarda 2 3 yazanları hayretle okudum nasıl başardınız
mothers_baby2021 Edaogulluk bende 20.haftada 3 kilo alanlardandım.Ama 21 haftaya girdiğim gibi gibi şu anda 21+6 , toplam 5 kilo almış oldum 🤭
Hilalper Sfnur normlde kıloya musaıt bır yapım var fakat hep yürüdüm bol su ve arada gelen açlık hıssını hep meyve veya kuruyemısle gecıstırdım hem bebege faydam oldu hemde kılo abartılı almadım bır sağlık sıkıntınız yoksa bol yuruyun ev ıslerınızfe çok kendınızı yormadan yapın tavsıyemdır
CansuAkbas 23 hafta 2,5-3 arası aldım dikkat etmeme spor yapmama rağmen aldım, doktora göre çok normal az bile, kiloyu fazla almıyorsak takmamak lazımmış son bir kaç haftada anladım bunu, bebeğin sağlığı en önemlisi, sağlıcakla
Minnakkannesi Sfnur bunu buraya milletin canını sıkmak için bilerek mi yazıyorsunuz gerçekten anlamıyorum
Sfnur Minnakkannesi neden milletin canını sıkmak için yazayımm ne alaka ne amaçla yani burda sürekli okuyorum son haftalrda çok az kilo alanlar var hiç kilo almayanlar var ben artık almaya başladım ve kilo takıntısı olan bir insanım normal değil böyle olmakta istemiyorum kiloyu düşünmek istemiyorum ama tartıda az bir fark görünce bile çok etkileniyorum.
lentil Hilalper süper gerçekten. Bende yürümeyi çok seviyorum ilk aylarınzda da yürüyüş yaptnz mı peki? Daha 5haftalık benm de yürüyüşlerimi kısaltmalı yada kısıtlamalı mıyım diye düşünüyorm riskli midir diye bilemiyorm da