EsraDabakzkal Bende oğlumun hareketlerini yeni yeni hissediyorum 19. Haftadayım. Kızım olsun çok istedim ama erkek olduğunu öğrenince değişik bi gurur oluşuverdi içimde. Ne ! Ben erkek annesi mi olacağım dedim 😂
Hazelatillahasan Benimde 2. Oğlum olucak kısmet olursa 31+4 yani 32 haftalığız 2 gün sonra 32 biticek
sarya21 Benim ikinci oğlum hayırlısı ile sağlıkla doğsun başka birşey istemem 17+1 olduk henüz uykuda bakalım az kaldı hareketlenmeye
Birgulbasegmez2 sarya21 canım Benimde ikinci oğlum😊 19 haftalığım bende hissetmiyorum daha kaç haftadan itibaren hissetmiştim ilkinde onu da hatırlamıyorum
aycay1 Bende kiz olmasini cok istiyordum once kiz dediler sonra erkek 😂 33+4 haftaligiz o hareketlendikce tekme attikca icim gidiyo onu dusununce gozlerim doluyo iyice hassaslastim galiba 😍😙
deletedmom24 Tubaraf çok mutluyum hep oğlum olsun istemiştim. Vatana millete hayırlı, kadına saygılı ve nasıl davranmasını bilen bi evlat istedim ben Allah ım yetiştirmeyi nasip etsin 😊
sarya21 Birgulbasegmez2 bende hatırlamıyorum ancak bugün ebeye sordum18-20 arası başlıyor ama 20 den sonra mutlaka hissedersin dedi
PasaninAnnesi Biz de 22+5iz oğluşumla 😍💕 benim hep icime erkek doğmustu hepte Allahtan erkek bebek istemistim nasip oldu insallah sağ salim kucağımıza alırız 👼 cinsiyetimiz belli olmadan daha arkadaslarim bana hep derdi sende erkek annesi havası var diye nasil oluyo o bilmiyorum ama 🙊😊
CerenSelvi Tubaraf hastanedeyim bekliyorum galiba doğurucam 😅😅 çok güzel bir duygu hepimize nasip olur inşallah
Rabia51 Tubaraf Ben hamileliğimi öğrendiğimde içime doğmuştu🤗 kız olsun erkek olsun fark etmez sağlıklı olsunda 😊aşırı hareketli bizim oğlan üstelik, yerinde hiç durmaz 😂artık gelsin diye bekliyoruz biz de 38+4 olduk
PnRTurK53 Tubaraf eşimde öyleydi kız çocuklarını çok sever ☺️ 4 aylık olduk canım 🤲biz bide 3 yıl bekleyince bebek için gözbebeğimiz oldu iki aileninde bizimde rabbim nerde bekleyen isteyen varsa kucağını boş bırakmasın inşallah 💞
elif0690 28+1 haftalıgız bizde..Sağlıkla gelsin..Tek isteğimiz bu..Bizimki de hareketli masallah hatta bazen sakinlesince kızıyorun ona hadi oynasana diye😊