asyahumam ay boşver onlar beğenmediyse kesinlikle koymanız gerek siz taşıyorsunuz o bebeği onlar için mi doğuruyorsun gönlünden ne geçiyorsa nasıl çağırmayı hayal ettiysen onu koy. Belkide kayın valideniz kendi adının koyulmasını istemiş olabilir içinden görümcede tebi onun için burun kıvırmışlardır. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.