asyahumam Newwmomm teşekkür ederim desteğiniz için sizin oglusunuzun adı da çok güzel kuzenimin çocuğunun ismi Zeyd çok seviyorum 🙏😍
Seymit ikizcanlarim2021 Çünkü çok güzel olmasının yanında ağır anlamlı bir isim. Anlamı ağır gelmesin diye.
mrsbiyolog Newwmomm Allah’ın izniyle oğlumun adı Uraz olacak. Kızımız olsaydı İpek ya da İnci olacaktı.
Hiloooss Bende kizim olacak allah nasip ederse Alin Doğa koyacağız bir erkek de nasip olursa oda Ali Erim insallah
Habibe34 Newwmomm oğlum olacak allahın izniyle Yusuf Erdem koyacağız. Mahir, Yusuf Aslan da düşünüp vazgeçtiklerimiz arasındaydı.
Linam1 @Newwmomm Hayırlısıyla kızım olcak isminide Lina düşündük sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin yüce rabbim 💕🤲