Anneler isim koyarken anlama ve harf analizlerine lütfen dikkat edin, gerçekten o kadar doğru ki ismin karakteri etkilemesi, kendi isminizi Google a yazın mesela Aysel isminin analizi diye çıkanları bir okuyun , ona göre işin seçin derim , mesela g harfinin analizi sürekli güce ihtiyaç duyar ve bunun için herşeyi yapar diyor, bunun için içinde g olan hiçbir ismi secemiyorum, sevemiyorum , bana çok doğru geliyor, 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ mesela t harfi erkeklerde ketumluk suskunluk ,duygulari acikca söyleyemem, eşimde var hem de baş harfi 🤦🏼♀️ bu Göktuğ culari anlayamıyorum yani 🤪 şaka bir yana bir göz atin