Efeli deryaa1903 kadir ismi benimde babamın ismi koymayı çok istiyorum ama Allahutealanın ismi olduğu için tek olmaz dedi komşum hoca. Abdulkadir olmalıymış. Onuda ben istemiyorum 🥴 okulda falan zor oluyor
Sny_prenses_annesi deryaa1903 minel ismini bende düşünmüştüm kuranda geçiyor ama bağlaç olarak kullanılıyor min-el şeklinde tek başına anlami yokmuş o yüzden vazgectim 😞
Fatmanur123nrt Newwmomm cinsiyet öğrenmedik henüz erkek olursa Aras Ege kız olursa öykü lina veya Melisa düşündük bakalım
fatmArslan06 Newwmomm oglum olucak bizde eşimle anlaşamıyoruz isim konusunda mustafa kemal diyo bende yiğit ata istiyorum ☺️