Benim de 5.5 çıkmıştı. Gebelikte 2 ve 2 nin altında olması gerekiyor normalde. Hemen endokrinolojiye gittim. Çok yüksek değil ama bebeğe bi zarar olmasın diye ilaç tedavisine başlayalım dedi Dr um. Gebe olmasan ilaç kullanmana gerek yok demişti. Levitiron 50 mcg ve 75mcg kullanıyorum. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 2 nin altına düşmüş değerlerim. İhmal etmeyin bir an önce Dr a gidin. Bende devlete gidecektim ama 2 hafta sonraya sıra geliyordu o yüzden özele gittim.