Benimde 0 dı düşük tü beni de dahiliye yönlendirdi randevuyu çok ileri tarihe verdiler ondan önce sağlık ocağı kan tahlilim vardı gittiğimde normalleşmişti ilaç kullanmadım bende şaşırdım gerek de kalmadı 🙏😂 ama Tsh hamileyken çıkan normaldirler canım ilaç kullanınca geçiyor