Cnsemrh hayır şöyleki sağlık ocaklarında hemen işleme alınmıyo kanlar mesela en son 10da kan alınıyo 11de sağlık ocaklarından görevli kişi toplamaya başlıyo toplayıp laboratuvara götürüyo ve sonra işleme alınıyo yani aradan bi kaç saat geçtiği için bazı sonuçları etkileyebiliyo benim sağlık ocağında 4üstü çıktı tsh 4 5 gün sonra özelde dahiliyeye gittim tekrar yaptırdı testi 2.93çıktı gebelikte 2.5 üstü olmaması lazım