Merhaba bende 13+6 oldu 00:00 itibari ile geçen Perşembe gittim cinsiyet için erken dedi doktor 😕😕halbuki ne hevesle gitmiştim belki öğrenirim diye ama öğrenemedik prens mi prenses mi geliyor anlayacağınız bir iki hafta daha bekleyeceğiz üçlü teste gidince öğreneceğiz inşallah ikinci bebeğim rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah