hiraselesra Ekim anneleri bebislerinizin cinsiyetini ogrendinizmi benimki perşembe günü 11 haftaya giricek sizc3 diger hafta gitsem öğrenir miyim sizler ogrendinizmi
ikincimucizemmmm hiraselesra öğrenirsin canın bende Eylül sonu doğum yapıcam inşallah geçen hafta 12 haftalıkken öğrendim
Sibelhiranur hiraselesra benim randevö cuma günü cuma günü de 14 haftalık oluyoruz inşallah öğreniriz 🤗
ATC hiraselesra 13 ekim gözüküyor bakalım bende çok merak ediyorum bi oğlum var oğlumu 11+2 de öğrenmiştim
hanibazen hiraselesra ya başlığı görünce aklıma “aralık sonu, ocak başı” diye bir ocakbaşı restoran tabelası görmüştüm o geldi ahdjahd çok yaratıcı değil mi 😅
hiraselesra Sibelhiranur inslalh canim allah hepimizin kalbine gore versin benim 2 bucuk yaşında prensesim var var bakalim bu ne olacak hadi hakkımızda hayırlısı olsun
heyecanlibekleyiss Bende bugün 12 haftalık oldum sabırla 1-2 hafta daha bekleyeceğim cinsiyetini kesin olarak öğrenmek için 🤰🏻🥰
Mrymonek Ben şuan 11+1im. İnşallah haftaya ikili teste gidicem 12+2 olucam ozaman belki öğrenirim diye umut ediyorum:)
hilal8689 Merhaba hanımlar. Bende bugün 10+2 oldum. İkili test yaptırdınız mı? Ben 12+6 da kontrole gidince yaptıracağım geç olur mu?
Eyani Benimde Allah nasip ederse ekim’in 4′ü gözüküyor doğumum,bugün 11+1 olduk, tam 10 gün sonra ayın 25′inde doktor randevum var tabi önce sağlık ama insan merak ediyor acaba cinsiyeti öğrenirmiyim