hiraselesra benimde 11+4 heyecanla bekliyorum 😍 haftaya kontrole gidicem bakalım eltimde hamile aramızda 3 hafta var o geçen hafta gitti doktor ilk kız gibi demiş sonra % 60 erkek demiş sonra da ama kızda olabilir demiş 🙈 aslında doktorlar emin olmadıklarında hiç bilgi vermeseler daha iyi olur bence 🤷🏻♀️