Annesininkuzusu01 tatlissannee İnşallah 3-4 saat sonrakiler dahada silikti zor görünüyordu ama bakalım kan vermek en garantisi❤️
Annesininkuzusu01 umaydurununannesi Benim eşimde öyle öyledi hatta çok sinirlendim ama inşallah vardır ya🙏🏻❤️
umaydurununannesi Annesininkuzusu01 ınsallah saglık ocagı acılmısken kos kan ver 😁 adetım gecmedı dersen almıyolarmıs galıba
Annesininkuzusu01 Hamileyim-mutluyum Beta Hcg 16 çıktı doktor Perşembe yine gel değer düşük dedi şu an 3,5 haftalık acaba hamile değil miyim ya
Yasmin26 Annesininkuzusu01 benimde 17 subat adet tarihim bugun test yapıcaktım cıkmaz diye yapmadım ama senin cıkmış hayırlı olsun bende bugun test yaparım 😊
Yasmin26 Annesininkuzusu01 yaptım bende test hiç mi hiç gözükmüyor bende gebelik yok 😂 ama sana hayırlı olsun hadi saglıklı al kucagına 😊
Annesininkuzusu01 Yasmin26 Bir kaç gün sonra tekrar yap canım yumurtlamadan 11 gün geçti benim belki geç döllenmedir seninkide rabbim sanada nasip etsin inşallah❤️🙏🏻
Elifdikel Annesininkuzusu01 16 hamile olduğunuzu gösterir ama kan takini gerekir iki günde bir iki katı artmalı inşallah sağlıklı bir gebeliktir
Hamileyim-mutluyum Annesininkuzusu01 Hamilesin ama daha çok yeni döllenme olmuş canım betanı takip et
Annesininkuzusu01 Gulnihalce Beta hcg 16 çıktı doktor perşembe de gel dedi neden öyle dedi anlamadım acaba hamile değil miyim ya
Gulnihalce Annesininkuzusu01 ya çok çok başındasınız yeni döllenme olmuştur yada biz mi yanlış gördük anlamadım. Bizide bilgilendirin. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏼
evaburak95 Annesininkuzusu01 gebesin canım hayırlı olsun 5in üstü gebeliktir beta artar 2 gün sonra 🌸
Annesininkuzusu01 evaburak95 Sağol canım benim inşallah artmaya devam eder çok korkuyorum rabbim isteyen herkese nasip etsiin🙏🏻
Annesininkuzusu01 Hamileyim-mutluyum Perşembe günü tekrar gel dedi doktor inşallah artmaya devam eder🙏🏻
vuslatim34 Annesininkuzusu01 hayırlı olsun benimde bat17 mart. Tumurtlamanın 8. Günü bugün test yaptım negatif benim ki 🤦🏻♀️
evaburak95 Annesininkuzusu01 artar inşallah canım benim bi arkadaşım 7 ile öğrenmişti şimdi kucağında çocugu ☺️