Günaydınlar SAT 17 Şubat BAT 17 Mart yani adetime 2 gün kaldı dün sabah yaptığım gebelik ve ovulasyon testi çok silik çıktı öğlen yaptığım testler gölge gibi daha silikti ne yapacağımı bilemiyorum kan vericem bugün sizce hamile olabilir miyim. Yumurtlamadan 11 gün geçti ilk defa bu kadar yaklaştım☺] 