Annesininkuzusu01 Hamileyim-mutluyum Perşembe günü tekrar gel dedi doktor inşallah artmaya devam eder🙏🏻
vuslatim34 Annesininkuzusu01 hayırlı olsun benimde bat17 mart. Tumurtlamanın 8. Günü bugün test yaptım negatif benim ki 🤦🏻♀️
Annesininkuzusu01 vuslatim34 4-5 gün sonra tekrar dene canım benim bugün 11. Günüm yumurtlamadan sonra inşallah hamilesindir🥰
Linam6868 Annesininkuzusu01 Çok silik çizgi görünüyor Rabbim gönlüne göre versin insaAllah hamilesinizdir 🏵️
evaburak95 Annesininkuzusu01 artar inşallah canım benim bi arkadaşım 7 ile öğrenmişti şimdi kucağında çocugu ☺️