brcnbyrm ayyy evet gittim yol biraz yordu kendime gelemedim ondan yazamadım gün içinde 😊 devlete gittim önce bolu fakülte hastanesine orda detaylı usg çekildim çok şükür bir sıkıntı yok dedi rapor veriyor ama sadece .Ordan pr.dr.doğu kemik var oraya gittim ordada bebeğimi 4 boyutlu gördüm minik kızımm uyuyordu çok yüzünü göremedim ama çok memnun kaldım iyi yerdende iki ay sonra doğu beye tekrar gitmeyi planlıyorum 🥰