Ezgiparlak ben düzcede yaşıyorum ama doğumumu izmitte yapacağım. Derya başbuğ düzcedeki doktorumdu. 1 aydır izmitte doktora başladım. Şuan 35+3 olduk. Eğer düzcede doğum yapcak olsam derya hanımla olurdu ama çağsuyu hiç sevmedim. Sırf bu yüzden izmitte doğum yapacağım. Araştırma hastanesinin odaları çok kötü 1 tane özel oda var oda denk gelirseniz ne alaa.. yoksa 2 kişilik odalar ve wc tüm kolidorla ortak. Düzce doğum için hiç uygun bir şehir değil. Bebek yoğun bakım vs yetersiz..