Ezgiparlak şimdi gördüm canım mesajını. Ben gittim gebe polikliniğine zülfiye hanım vardı ve aşırı memnun kaldım fakat 16 nisanda tekrar gidicem kim denk gelcek hiç bilmiyorum 🤷♂️ Muğlada hep özele gittiğim için Burda devleti tercih ettim ama doktorlar ilgili gibi şimdilik gidip görmeni tavsiye ederim