Ela2021 birgaripyolcu birgaripyolcu Ben dün yaptım çıkmadı bilmiyorum tekrar evdemi yapsam kanmı versem bilemedim yada beklesem mi bazen karnım ağrıyor adet olacak gibiyim kafam çok karışık🤷🏻♀️
birgaripyolcu Ela2021 benim hiç Bi yerim ağırmıyor canım sadece göğsüm hafif şişmiş oda neyin belietitis anlamadım
Seymit birgaripyolcu İlk hamileliğimde bütün belirtiler vardı şuan sadece arada bir midem bulanıyor ama tabi net bişey yok göğüslerim şişti dedin hassasiyet var mı
birgaripyolcu Seymit hassasiyet yok sadece adete ykın nasıl şişerse öyle nadir sızlama yapıyor başk belirtti ne olabilir 🤷♀️
Bfduam birgaripyolcu ilaçlar adetini etkiler mi bilemediğimden yorum yapamıyorum, bundan bağımsız adetlerin düzenli miydi?
Linasalamandre aaysecoo yani şubattan -2 gün 30 günlük bir aya göre.. bu sebeple martta günün +2 gün atabilir çok normal
Ela2021 birgaripyolcu evet cnm düzenli normalde ama olmadım 🤷🏻♀️Testen sonra hamilelik beklentim yok açıkçası