nuzunismail Meridaily Benim de aynı ya, adetim geçtikten 10 gün sonra öğrenebildim sonrasında düştü maalesef. Size bir sebep söyledi mi doktor?
Meridaily nuzunismail kimyasal olabilir dedi kesin bir şey de söylemedi. Öylece kaldı 🤷🏻♀️😔 size birşey dedi mi?
nuzunismail birgaripyolcu yok canım ilkinde düşük olmuştu 22 ocakta, bu ay yeniden denedik bunlar yeni belirtiler :) çok saol
nuzunismail birgaripyolcu mide bulantım olmuyo benım ya ilkinde de yoktu ama uyku hali var. Bilmiyorum çok düşünmekten psikolojik mi acaba ama. Senin adet günün geçti mi ?
birgaripyolcu nuzunismail evet canım 10 gün adet oldum şubat 13 de olmuştum test yaptım bugünde negatif sen peki test yaptın mı
nuzunismail birgaripyolcu belki geç döllenmedir bekle biraz daha canım ben daha yapmadım 1 hafta var adetime
nuzunismail Meridaily canım biz keseyi falan herşeyi gördük ama maalesef düştü inş senin de geç döllenmedir sağlıkla kucağına alırsın